Επιστροφές & Αλλαγές

Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του;

Η ErgoMedical Barbas σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.

Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του.

Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωσή στην οποία εμπίπτετε:

DOA (Dead On Arrival)

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγόρασατε εντός 7 ημερών από την παραλαβή.

Αφορά προϊόντα τα οποία δεν λειτούργησαν ποτέ από την ημέρα παραλαβής (το χρονικό διάστημα είναι 7 ημερολογιακές ημέρες).

Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας

Ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία (θα πρέπει να αποσταλεί και σχετικό email).

Ο πελάτης είναι εξολοκλήρου υπεύθυνος για τον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο της παραγγελίας του κατά τη παραλαβή, καθώς μετά την υπογραφή στον μεταφορέα η εταιρεία δεν αναγνωρίζει οποιαδήποτε φθορά.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, παρακαλούμε όπως έρθετε σε άμεση επικοινωνία μαζί μας πριν υπογράψετε το σχετικό παραστατικό της μεταφορικής εταιρείας.

Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας και δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς που προέκυψαν για την υπόθεση του.

Σε περίπτωση παραλαβής άλλου προϊόντος

Εάν λάβετε προϊόν το οποίο έχει διαφορές συγκριτικά με την περιγραφή του κατά την αγορά στην ιστοσελίδα μας, θα πρέπει να ενημερώσετε την εταιρεία πρίν από τη χρήση του.

Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.

Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.

Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εάν δεν επιθυμείτε αντικατάσταση του προϊόντος, αλλά σε αυτή την περίπτωση δικαιούστε μόνο την αξία του προϊόντος – και όχι οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την αρχική παράδοση του προϊόντος σε εσάς.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος αιτιολογημένα να αρνηθεί την εκτέλεση παραγγελίας/πώλησης και του δικαιώματος να εκτελέσει την παραγγελία με επιφύλαξη προκαταβολής του συνολικού τιμήματος πριν την αποστολή της παραγγελίας.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσετε την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματός σας.

Προϋποθέσεις για το δικαίωμα υπαναχώρησης :

Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν (οδηγίες χρήσης και σχετικά έντυπα συσκευασία καθώς και τα νόμιμα παραστατικά αγοράς)

Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση.

Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.

Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο δελτίο παραγγελίας.

Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν στην έδρα της εταιρίας αποκλειστικά με δική του ευθύνη. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος.

Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα (συνήθως εντός μίας εργάσιμης από την ημερομηνία παραλαβής).

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και λειτουργίας των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης και ο πελάτης πρέπει να αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση προϊόντων με Δωρεάν μεταφορικά το πόσο που θα αφαιρείται είναι ανάλογο του βάρους του προϊόντος (κόστος αποστολής και επιστροφής).

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην έδρα μας, με αποκλειστικά δική σας ευθύνη, έξοδα και με την courier όπου το παραλάβατε.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης :

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές. 

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται προϊόντα ένδυσης (εσώρουχα, κολάν, κάλτσες, καλσόν κλπ), καθώς και είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως συσκευές καθαρισμού ή περιποίησης προσώπου και σώματος, κρέμες, καλλυντικά, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά κλπ.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία της επιστροφής, θα πρέπει να ενημερώσεις γραπτώς την εταιρία στο info@ergomedical.gr και να κάνεις γνωστό το αίτημα σου για υπαναχώρηση.

Επιστροφές εντός εγγύησης

Όλα μας τα προϊόντα φέρουν εγγύηση καλής λειτουργίας 24 μηνών, από τον κατασκευαστή τους.

Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

Σε πολλά από τα προϊόντα μας μπορεί να αναφέρεται ο όρος επαγγελματικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για επαγγελματική χρήση.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσετε την επισκευή τους.

Θα πρέπει να κάνετε γνωστό στην εταιρεία το αίτημα σας για χρήση της εγγύησης του προϊόντος γραπτώς, αποστέλλοντας email στο info@ergomedical.gr.

Ιδανικά θα πρέπει να συμπεριλάβετε φωτογραφίες ή βίντεο που να απεικονίζουν το πρόβλημα και αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε να αναφέρετε ξεκάθαρα και αναλυτικά το πρόβλημα που έχει προκύψει.

Η εταιρεία θα σας ενημερώσει για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν για να λυθεί το πρόβλημα.

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην έδρα μας, με αποκλειστικά δική σας ευθύνη, έξοδα και με την courier όπου το παραλάβατε.

Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες στην έδρα της εταιρίας.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης :

Είναι υποχρεωτική η ειδοποίηση της εταιρείας (μόνο με email)  έτσι ώστε να επιστραφεί ένα προϊόν σε διαφορετική περίπτωση δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.

Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης.

Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.

Το προϊόν θα πρέπει να είναι απολύτως καθαρό από κάθε προηγούμενη χρήση, διαφορετικά η Εταιρία δεν θα το παραλάβει για έλεγχο.

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Το προϊόν δεν πρέπει να  έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.

Η βλάβη δεν πρέπει να προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Επίσης δεν καλύπτεται από εγγύηση κανένα είδος σπασίματος της συσκευής από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν το προϊόν που επιστρέψατε δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα γίνει αντικατάσταση του προϊόντος με τον ίδιο τύπο-μοντέλο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της εταιρείας. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείτε να ζητήσετε πίστωση του λογαριασμού σας για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.

Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται εώς και 15 εργάσιμες ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, απαιτείται ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Εγγυήσεις Όργανα Γυμναστικής

  1. Η εγγύηση ισχύει μόνο εφόσον συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό αγοράς από εξουσιοδοτημένο κατάστημα (τιμολόγιο πώλησης ή δελτίο λιανικής πώλησης). Σας συνιστούμε το παραστατικό αγοράς να το φυλάξετε μαζί με τους όρους της εγγύησης. Η διάρκεια της εγγύησης δεν παρατείνεται για οποιονδήποτε λόγο.
  2. Η εταιρεία αναλαμβάνει να επισκευάσει τη συσκευή δωρεάν, σε περίπτωση βλάβης που οφείλεται αποκλειστικά σε κατασκευαστικό σφάλμα. Η εγγύηση καλύπτει το κόστος των ανταλλακτικών και την εργασία. Η αντικατάσταση ή όχι των ανταλλακτικών είναι στην κρίση των τεχνικών της εταιρείας. Αντικατάσταση συσκευής αποκλείεται.
  3. Η συσκευή επισκευάζεται στο χώρο service της εταιρείας ή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου. Οποιαδήποτε έξοδα για επισκευή εκτός του χώρου αυτού, επιβαρύνουν τον πελάτη. Επίσης, τα έξοδα μεταφοράς της συσκευής προς το χώρο service από το χώρο του πελάτη και το αντίστροφο, επιβαρύνουν τον πελάτη.
  4. Η αποκατάσταση κάθε βλάβης γίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα. Αποκλείεται κάθε είδους απαίτηση για αποζημίωση λόγω καθυστέρησης στην επισκευή βλάβης εξαιτίας ανώτερης βίας.

Η παρούσα εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει τις εξής περιπτώσεις:

  1. Όταν η συσκευή χρησιμοποιείται για επαγγελματική χρήση όπως σε γυμναστήρια, φυσικοθεραπευτήρια κλπ.
  2. Όταν έχει γίνει προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης από άτομο μη εξουσιοδοτημένο για το σκοπό αυτό.
  3. Όταν η βλάβη προέλθει από κακή συναρμολόγηση, χρήση και κακή ηλεκτρολογική εγκατάσταση π.χ. κομμένα καλώδια, κακή προσαρμογή εξαρτημάτων, αυξομειώσεις τάσεων στο δίκτυο της ΔΕΗ.
  4. Εξαρτήματα που έχουν καταστραφεί από υπαιτιότητα του χρήστη όπως σπασμένα πλαστικά μέρη, φθαρμένος ιμάντας από μη σωστή ρύθμιση, λανθασμένη ή ελλιπή λίπανση, φθορές κατά την μετακίνηση του μηχανήματος.
  5. Εξαρτήματα όπως: τάπητες, ιμάντες κίνησης, μετασχηματιστές, συρματόσχοινα, δάπεδα και πλευρικά πατήματα θεωρούνται αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

Επιστροφές χρημάτων

Σε περίπτωση που έχετε αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι:

  • Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πληρώσατε την παραγγελία σας.
  • Δεν επιστρέφονται οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την παράδοση του δέματος σε εσάς (μεταφορικά έξοδα, έξοδα αντικαταβολής).
  • Τα έξοδα της μεταφοράς των χρημάτων σε μη συνεργαζόμενη τράπεζα, επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
  • Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Η διεύθυνση για τις επιστροφές προϊόντων είναι:

ERGO MEDICAL ΜΠΑΡΜΠΑΣ

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Βασ. Σοφίας 49 & Ομήρου

Πτολεμαΐδα, Τ.Κ. 50200

Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή!

Δείτε όλα μας τα προϊόντα σε προσφορά!